Recenzie Sub steaua infraroşie de Alexandru Lamba

Am primit cartea cu ceva timp în urmă, dar, spre ruşinea mea, abia acum am terminat lectura. Povestea de dragoste dintre Erig şi Emily are ceva unic şi am adorat fiecare pagină care vorbea despre trecutul lor împreună. Până la un punct povestea mi-a amintit de filmul „Forever Young” , în care Daniel se lasă criogenizat pe timpul cât iubita lui, Helen se afla în comă. Aici, motivul este distanţa temporală dintre cei doi.
Mi-a părut rău înspre final să văd trădarea lui Erig; el se întrebase, la un moment dat, dacă Emily îl înşelase cu colegul, „starostele” ce participa la discuţile lor, dar uite că el e cel care va înşela, riscând să întrerupă legătura telepatică cu ea şi periclitând misiunea. Mi-ar fi plăcut ca finalul să fie unul fericit, dar se ştie că o descoperire capitală cere sacrificii importante.
O carte minunată. La cât mai multe!

De auroredenevers Publicat în DIVERSE

Lasă un răspuns

