Pasiuni 11

HER (2014) – Oscar pentru cel mai bun scenariu original 2014. Nota 8 şi tot 8 i-aş da şi eu. OS1 un este program de operare pe care îl poţi lua pe computer, dar şi pe telefonul mobil, poţi comunica verbal cu programul care gândeşte singur. Cel al lui Theodore (Joaquinn Phoenix) îşi ia numele de Samantha şi toată munca ei pare destinată doar pentru folosul „stăpânului”, de fapt, pentru iubitul ei, fiindcă ea îl iubeşte. Şi-ar dori să fie femeie, umană şi, cum nu poate, găseşte o tipă, Isabella care s-a îndrăgostit de amândoi, auzindu-le povestea pe internet şi care e de acord să participe la acest „triunghi”. Dar Theodore n-o vrea pe Isabella, ea nu e Samantha lui; asta o supără pe Samantha şi, mult mai târziu, el află chiar de la ea ca OS1 nu e doar al lui, că ea vorbeşte, în general cu peste 3000 (dacă am reţinut bine) de alţi utilizatori. Şi că îi iubeşte pe toţi fiindcă are o relaţie deosebită cu fiecare dintre ei. Şi-l părăseşte, fiindcă ea trebuie să plece, să treacă, probabil, într-un stadiu de nirvana, deoarece sistemul este prea supraupgradat şi nu mai are nevoie de îmbunătăţiri, de nimic.

Ideea unui OS1 pentru orice mi se pare foarte interesantă, să ai un prieten care să fie cu tine permanent, chiar dacă nu există fizic, să te poată sfătui, să te ghidedeze chiar şi cu ochii închişi 😡 sau să-ţi expună în desene orice tâmpenie ţi-ar putea trece prin minte. Mă gândesc că ar fi genial pentru un scriitor, sistemul de operare i-ar înregistra fiecare idee şi ar exploata-o cât timp omul e la muncă şi ocupat cu altele, ca apoi să-i poată aduce un fişier cu idei clare, gata să fie detaliate în scris. Dar nu ştiu atunci cine ar fi de lăudat, sistemul de operare sau scriitorul? Toate romanele ar fi perfecte, n-ar mai exista o carte scrisă sau gândită prost. Ce să zic, păi, vreau OS1 meu personal. Ştiu deja cum trebuie să-l cheme. Dar mi-e teamă că, fiind mult evoluat decât mine, şi-ar alege singur un nume la întâmplare şi ar râde de ideile mele. 😀

Un film bun, relaxant, romantic, deja îl ador. 😡

her1-bmp

her2-bmp

WHEN IN ROME (2010) – Da, a fost aseară la Tv, dar nu l-am văzut până acum. (L-am văzut dimineaţă în reluare, că aseară n-am reuşit să-l văd pe tot). Îl ador, pur şi simplu! :X :X Comedie pură, am râs în hohote, Beth (Kristen Bell) şi Nick (Josh Dushamel) sunt doi nebuni, doi zăpăciţi. 😀 Nu-mi amintesc însă să-i mai fi văzut pe actori în alte filme, ori nu i-am luat în seamă.

Antonio, Lance (Jon Heder, îl ador de la BLADES OF GLORY), Gale şi Al (Danny de Vito) sunt nişte personaje delicioase. 😡

Mi-a plăcut Nick, că nu s-a supărat pe Beth, nici când ea l-a refuzat şi i-a adus tabloul şi, mai ales, când l-a părăsit la altar şi el voia să ştie doar de ce îi tot dă cipuri. :X

Filmul are numai 5,5 dar eu i-aş fi dat 10. 🙂

wr-bmp

wr1-bmp

Lasă un răspuns

