Pasiuni 9

22 JUMP STREET (2014) – 7,7. Tocmai văzusem horror-ul de mai jos şi căutam ceva mai relaxant. Şi aşa am găsit comedioara aceasta pe care am urmărit-o cu multă plăcere. Abia după vizionare am aflat că există şi o primă parte, 21 JUMP STREET

S-a spus că filmul nu merită mai mult de nota 8 şi că actorii care joacă cuplul de poliţişti, Channing Tatum (Jenko) şi Jonah Hill (Schmidt) nu au pic de chimie; cu nota sunt de acord, dar cei doi mi-au plăcut, s-au completat pe ecran, după părerea mea. Şi Ice Cube mi-a plăcut. 🙂

Nimic ieşit din comun în acest film, dar fazele voit amuzante chiar m-au amuzat şi asta înseamnă că şi-a atins scopul.

22 1-bmp

22 4-bmp

22-bmp

22 2-bmp

js2-bmp

js1-bmp

LIZZIE BORDEN TOOK AN AX – Povestea lui Lizzie a devenit atât de cunoscută că până şi copiii cântau un cântecel despre crimele comise de ea. Mie îmi aminteşte de „Janie’s got a gun” – Aerosmith. 😀

Atitudinea lui Lizzie Borden, intrepretată de Christina Ricci, îmi aminteşte de primul rol al actriţei, cel din FAMILIA ADDAMS, deşi acolo era doar freak, nu killer. Rolul acesta i-a venit ca o mănuşă.

Pare o fetiţă liniştită, inocentă această Lizzie, dacă vorbim de momentul când se bucură că a venit primarul în casa lor sau cel în care spune că nu-i place poza ei din ziar, dar se ştie că aparenţele înşeală. O altă Claudie de Lioncourt, pe undeva, pe cât de frumoasă şi drăguţă, pe atât de dură, feroce. 😀

Nu cred că femeia a reuşit crima perfectă, din contră,procedeele criminalistice limitate de pe atunci şi tănuirea surorii ei au salvat-o. Lizzie a reuşita, astfel, să-şi omoare cu sânge rece tatăl şi mama vitregă şi să scape cu bine.

M-a speriat puţin ideea filmului, dar am vrut să-l văd până la capăt. Din câte am înţeles, partricidul lui Lizzie n-a fost un caz izolat, în familia Borden exitând şi altă crimă la fel de brutală; se pare că soţia lui Andrew Borden şi-ar fi ucis cei patru copilaşi.

N-am înţeles cine a omorât-o pe femeia aceea, în timpului procesului; am sperat, pe undeva, ca Lizzie să-l fi plătit pe criminal ca să-i ucidă părinţii.

A primit doar nota 5.7, eu as fi dat un 8. Merită vizionat.

la3-bmp

la-bmp

la2-bmp

Lasă un răspuns

