Pasiuni 7

THE CANNONBALL RUN (1981)- 6,1. Seria de comedie long road run pe care o urmaream cu mare placere pe video la vecinii mei. Arsenalul umoristic şi distribuţia de excepţie sunt delicioase.

output_7bGMbe

output_1gyddo

I LOVE YOU, PHILLIP MORRIS (2009) – 6,7. Un Jim Carrey ce-mi aminteşte de I, ME AND IRINE, doar că aici e mult mai ingenios. Nu mă aşteptam să-l văd vreodată pe actor sărutând bărbaţi, asta e clar, dar nu pare mare lucru atâta timp cât iubitul lui e Ewan McGregor. Au multă chimie pe ecran.

Jim Carrey spunea că nu ştie dacă să-l placă sau să-l urască pe Steven Russel. Mi-a plăcut că Steven a păstrat legătura cu fosta soţie; prima dată am văzut-o pe Leslie Mann în THE 40-YEAR-OLD VIRGIN şi m-a bucurat s-o revăd aici, în rolul lui Debbie.

Fazele comice s-au împletit de minune cu cele dramatice; dacă am râs în hohote când Steven era descoperit ca evadat şi adus înapoi în celula sa, ei bine, la scena când Steven părea să-şi ia rămas bun de la Phillip, m-a cam pufnit plânsul.

Un film bun, merită vizionat, chiar de mai multe ori. 😉

output_jZNcX9

calendar

A NORMAL HEART (2014) – 8,2, eu i-as fi dat 7. Am avut nevoie de două vizionari ca să-l văd pe tot. Prima dată m-a sufocat de-a dreptul acea plajă cu şi pentru gay, unde femeile lipseau cu desăvârşire. N-am reuşit să mă uit mai departe de scena amoroasă dintre Ned şi Felix; simţeam că atinsesem doza de gayism pentru ziua aceea.

De fapt, am vrut să opresc filmul după scena când moare actorul din LOOKING, dar am zis să-i dau o şansă, măcar pentru Julia Roberts din rolul doctoriţei paraplegice. Cred că ea mi-a plăcut cel mai mult din tot filmul.

Am înţeles că Mark Ruffalo, pe care îl cunosc din ZODIAC, a avut probleme, emoţii referitor la scena amoroasă din film. Mă gândeam că asta s-a întâmplat pe undeva şi cu Matt Bomer – super hot actorul, btw – , dar acum am aflat, cu stupoare, că are alte orientări sexuale. „All the hansome men are gay” , vorba lui Robbie William („Love supreme” lyrics)… 😦

Nu mi-a plăcut de a început cuplul Ned-Felix, evident, dar sunt drăguţi împreună. Ok, nu e vorba de a le sta sau nu bine, ci de a fi sănătoşi. Iar Felix nu prea e… Filmul preia, de fapt, o parte a temei din PHILADELPHIA, doar că aici avem ce nu găseam dincolo, adică, viaţa intimă care ducea spre „cancerul gay”.

Se înţelege că al doilea film e de mii de ori mai bun decât primul, nu degeaba a plecat nenea Tom Hanks acasă cu Oscarul.

Oricum, nici povestea lui Ned şi a lui Felix nu e de aruncat. Foarte lacrimogenă în final, dar pe mine nu m-a prins, nu ştiu de ce. Poate fiindcă sunt niţel homofobă, cu toate că scriu despre gay şi triunghiuri amoroase – aia e literatură şi se permite.
Mi-a plăcut cununia simbolică dintre cei doi, chiar a fost drăguţ. Un film bun, peste toate astea.

nh-bmp

1

I”LL FOLLOW YOU DOWN (2013) – 6, merita un 7. L-am găsit întâmplător şi m-a atras ideea de a-l revedea pe Rufus Sewell. Nu sunt fană a actriţei din THE X-FILES, dar a fost drăguţ s-o revăd şi pe ea. Cât despre Haley Joel Osment, nu l-am plăcut niciodată şi aici îmi pare doar un puşti care se vrea matur.

Interesantă povestea, dar am avut impresia că acţiunea a curs prea lent. Am avut tendinţa să renunţ la film, de vreo două ori, fiindcă nu găseam acel ceva din BACK TO THE FUTURE ce-mi părea promis. Dar l-am vizionat până la final şi scena reîntâlnirii cu tatăl dispărut a fost exact cum trebuia. Poate că finalul a fost cam brusc, dar n-a dat rău deloc. 🙂

Mai târziu mi-am dat seama că niciun om sănătos la cap nu putea să rişte tot ce avea în prezent pentru iluzia că ar putea recupera ce pierduse în trecut. Marty nu era nebun, dar poate mai imatur decât Erol şi d-asta a crezut în Doctor. Şi nu mă contrazic, Erol era matur, actorul nu mi-a dat această impresie.

Bun filmul.

garden

Lasă un răspuns

