Pasiuni 5

THE FULL MONTY (1997) – 7,2, merita 8. O comedie de Oscar, cu un umor accesibil, deşi e englezească şi cu actori cvasi-cunoscuţi. Mi-a plăcut devotamentul lui Guz faţă de fiul său, Nathan, frustrarea lui Dave din cauza kilogramelor sale în plus, tratată cu dulciuri şi Gerald cu piticii de grădină şi cu lecţiile de dans. Un film adorabil. :X

http---makeagif.com--media-4-05-2014-SK4cG1

LOOKING (2014) – 8,1. HBO, 1 sezon, 8 episoade. Am zis să-l încerc, mai ales că avea episoade puţine, dar când am văzut imaginile pe youtube, m-am speriat . Şi mi-am zis că HBO -ul a luat-o razna, s-a dat pe filme cu gay, de parcă doar asta i-ar ridica rantingul. Pentru mine, e un fel de Sex and The City for gay people, doar că sitcom-ul era mult mai bun.
Primul episod, primele secunde ale episodului, m-a degustat la culme, dar am decis să rezistat, dacă tot începusem să-l vizionez. Şi au urmat astfel 30 minute de dezgust… I-am dat o şansă şi episodului 2 şi pe urmă, a fost uşor, până la al 8-lea, fiindcă am început să-l îndrăgesc pe Patrick, personajul principal şi eram curioasă să văd ce tâmpenii mai face.

http---makeagif.com--media-5-01-2014-8Z5JDw

http---makeagif.com--media-5-01-2014-vShWXC

Niciunul dintre cupluri nu e destul de bun pentru un ship, dar am găsit, totuşi, două chestii care mi-au plăcut în acest serial, aşa că există şansa să urmăresc şi sezonul 2. (deşi sper să nu se mai filmeze :D) E vorba de Frank care-i spune lui Agustin adevărul, ce crede despre munca lui şi că acesta s-ar fi îndepărtat demult de el, faza cu C.J. umplând paharul.Iar altă chestie e discuţia din final, în care Richi îi spune lui Patrick că nu vrea să se îndrăgostească, dacă bărbatul nu e pregătit pentru o relaţie cu el. Şi asta după ce Patrick îl înşelase, într-un fel, cu şeful lui, Kevin care, oricum, n-avea nimic în plan. Iar toate astea se întâmplă doar în episodul 8, pe parcursul căruia îmi doream să opresc filmul şi să scriu pe fruntea lui Patrick „Stupid” , că începea să mă enerveze. :))

http---makeagif.com--media-3-24-2014-TDxeSr

BACK TO THE FUTURE – I, II, III (1885,1889, 1990) 8,5. Si putea să mai continue, că nu ma deranja. :)) L-am văzut prima dată la o prietenă, pe video şi m-am îndrăgostit de personaje, de poveste, de tot. :X Viitor, trecut, şi mai trecut, trei filme minunate, pe care le vizionez oricând cu multă plăcere.

Lasă un răspuns

