Pasiuni 3

LE BOSSU/ON GUARD (1997)- 7. O ecranizare la fel de bună ca şi cea cu Jean Marais, doar că aici îl avem pe Daniel Auteil în rolul spadasinului Lagardere. Am citit şi recitit cartea lui Paul Feval, iar Aurore de Nevers este persoanjul meu feminin preferat. O sumă de scene amuzante în ecranizarea aceasta, cum ar fi cea în care Aurore plânge în leagăn, în timp ce Henri se săruta cu una din colegele de la circ şi omul o lasă pe femeie ca să vadă ce-a păţit copila. Sau cea în care dormea în acelaşi pat cu ducele de Nevers şi la întrebarea cam tabu a acestuia, Henri frământa în mâini stingherit marginea păturii. ;)) Iar scena uciderii lui Gonzague, în care Aurore îl ghidează pe un Henri orb e genială. 🙂

THE DEVIL’S OWN (1997) – 6. Am aşteptat să ajungă la tv ca să-l pot viziona. Nu m-a dezamăgit per total, deşi începutul mi se părea cam slăbuţ; aş fi vrut mai multă acţiune. Probabil că am păţit aşa cum au păţit-o cei care se aşteptau la INTERVIEW WITH THE VAMPIRE să fie un bloody horror şi au fost dezamăgiţi. Rory aka Brad Pitt mi-a amintit, pe atunci, de filmul cu vampiri, probabil din cauza amestecului de duritate şi sensibilitate, mai ales la faza când îi spune lui Tom că are nevoie de banii ascunşi – semăna cu Louis în scena când îl întreba pe Malloy dacă vrea sa fie hrană pentru muritori. ;)) Nu ştiu de ce , dar mi s-a părut mai potrivit titlul românesc, “Prieten şi duşman”.

TWO – a fost un serial anulat după prima serie şi nu ştiu câţi dintre noi şi-l mai amintesc. Gus şi Booth erau doi fraţi gemeni despărţiţi la naştere; Booth îi omoară soţia lui Gus şi acesta devene principalul suspect. E obligat să evadeze din închisoare ca să-l găsească pe adevăratul ucigaş. Dar îl găseşte Booth pe el şi îi face o grămadă de înscenări, e un joc cat-mouse. Ce mi-a plăcut e că de fiecare dată scapă cu bine amândoi. Booth e foarte inventiv şi sarcastic, am adorat personajul. Îmi pare rău că n-au continuat serialul. 😦

THE MAN IN THE IRON MASK (1998) – 6,4. L-am văzut pe PRO 7, prima dată. Pe atunci, nu-l plăceam prea mult pe DiCaprio şi nu le înţelegeam pe fanele lui şi asta fiindcă nu ştiam mai nimic despre filmografia actorului. Gabriel Bryrne, pe care-l ştiam doar din „The Assasine” nu mi s-a părut potrivit pentru rolul lui D’Artagnan. John Malcovich m-a convins ca Athos, şi Depardieu în rolul lui Porthos. Cât despre Jeremy Irons, rolulu Aramis i s-a potrivit ca o mânuşă.
Mi-a plăcut devoţiunea lui D’Artagnan faţă de Ludovic şi sfaturile lui, ca atunci când i-a spus Ludovic i-a spus că e el tânăr, dar e totuşi rege, iar D’Artagnan i-a răspuns că atunci să caute să fie şi bun. Mi-a părut rău de Christine, a murit fără să ştie că era Filip; mi-a plăcut în varianta cu Chamberlaine (1977/6,8), unde Filip îi spune adevărul şi se însoară ea. Athos mi-a amintit de personajul din carte, de părintele care ar fi făcut orice pentru copilul lui; în carte, îl omoară pe criminalul plătit motivându-se că e tată şi trebuie să aibă grijă de Raoul. DiCaprio a făcut un Ludovic arogant şi un Filip sfios, două personaje extrem de interesante. Eye-candy. :X

http---makeagif.com--media-3-22-2014-A91MRH (1)

RATATOUILLE (2007) – 8. :X L-am văzut la cinema. E un desen animat delicios, şi la propriu şi la figurat. Neîndemânarea lui Linguini, seriozitatea şi loialitatea lui Collette, severitatea aparentă a lui Ego, toate fac o poveste adorabilă.:X
http---makeagif.com--media-3-23-2014-G8ftF_

CARAIBI – miniseria cu piraţi pe care o aleg imediat în faţa seriei Piraţii din Caraibe. La cea cu Jack Sparrow îm place mai mult coloana sonoră şi out fit-ul lui Johnny Depp decât povestea în sine. Cât despre seria italiană, povestea celor doi siamezi, Ferrante şi Ippolitto Abrizzi este bine gândită de scenarişti şi mi-a plăcut finalul deschis, în care Ippolitto îi spune fratelui său că va şti unde să-l găsească la nevoie.

Lasă un răspuns

