Pasiuni

TEEN WOLF (2011)- 7,8. Nu-mi plac serialele cu adolescenţi şi, din acest motiv, am ezitat să mă uit la serial. Urmărisem deja un episod şi jumătate din VAMPIRES’ DIARIES şi mă chinuisem să-l diger, aşa că nu voiam să-mi pierd timpul cu un altul. Nu am nimic cu serialul în sine, nici cu miile de fani ai săi, din contră, povestea citită pe Wikipedia mi se pare foarte tare, acel triunghi Damon+Elena (Katherine)+Stefan e drăguţ şi Damon e chiar un personaj hot, dar nu aş putea urmări serialul doar pentru acest personaj.
http---makeagif.com--media-3-25-2014-yult4F
M-am hotărât, totuşi, să-i dau o şansă serialului şi mi-am dat seama din primele secunde ale pilotului că, de atunci în colo, aveam să devorez fiecare episod. Povestea de dragoste dintre Scott şi Allison, cu suişurile şi coborâşurile ei, e minunată. De fapt, era că tocmai am aflat că Allison moare la finalul sezonului al 3-lea; încă n-am văzut a doua jumătate a sezonului. Prietenia, frăţia dintre Scott şi Styles, legătura părinte-fiu dintre acesta şi tatăl lui, Lydia şi chestiile bizare care se petrec în jurul ei, apoi Derek şi Pack-ul lui, toate contribuie la povestea asta senzaţională.
http---makeagif.com--media-3-29-2014-gO4yVw
De obicei, nu mă deranjează cuplurile mai diferite, în seriale, (AgronxNasir e preferatul meu 4 ever) dar Ethan-Danny n-au fost pe placul meu. Aveam cam aceleaşi reacţii ca Scott. De exemplu, scena în care Danny vomită vâsc şi Scott îl întreabă pe Ethan ce i-a făcut lui Danny. 🙂 Oricum, Styles are cele mai tari faze şi da, Styles şi Derek sunt un cuplu interesant, pentru fanfictionuri.
images (3)

PRISON BREAK (2005)- 8,6. Serialul are tot ce-i trebuie. Michael e un geniu, m-a captivat ideea de hartă a închisorii tatuată şi perseverenţa lui în a-şi salva fratele de la moarte. N-am văzut decât prima serie, dar am de gând să recuperez.

SPARTACUS (2009-2013) – 8,7. Mi-a vorbit despre el un coleg de servici, dar nu m-a convins. Apoi, am descoperit întâmplător prin clipurile Nagron de pe youtube. Dar m-am decis cu greu să-l vizionez din cauza interdicţiei de plus 18 ani.
http---makeagif.com--media-4-06-2014-y1RX2s
Am sărit direct la seria a 2-a, Vengeance unde era povestea celor doi gladiatori, apoi am luat seria 1-a, Blood and Sand şi o parte din seria a 3-a, War of the Damned. Preseria, Gods of the Arena n-am văzut-o încă. Poate sunt eu subiectivă, dar scenele intime Nagron îmi par mai acceptabile decât cele dintre cuplurile hetero şi cred că scenaristului Brent Fletcher i-a plăcut să le scrie. 😀 Amândouă personajele, Agron şi Nasir au un trecut interesant, dar nu cred că era uşor de conceput ideea că cei doi vor ajunge iubiţi; mi-ar fi plăcut ca frumoasa prietenie care se născuse între ei să rămână doar prietenie şi, deşi plăcut de privit, primul lor sărut a fost deranjant, am simţit că nu trebuia să se întâmple. Dar se pare că DeKnight voia demult să aducă un alt cuplul gay, după Barca şi Auctus/Pietros (care-mi displac enorm), iar Dan Feuerriegel (about the love scenes with Pana Hema Taylor)ştia din prima serie ce spectatorii puteau doar bănui şi anume că Agron e cam gay. (Ştiam că generalul are un limbaj mai colorat, dar acel „Fuck my ass” din sezonul 1 m-a făcut să mă gândesc la altceva. =))))))

tumblr_mlgoluYweF1qkzwfeo6_250

Îmi plac devotamentul, răbdarea şi supunerea lui Nasir, către Sparty, dar şi către Agron, care parcă nu prea le merită. Şi mi-a plăcut că Nasir, contrar lui Agron, pare să creadă în acei zei inexistenţi, cărora le mulţumeşte că i l-au salvat; sunt momente când pare să-l certe pe Agron pentru ateismul lui, ca atunci când Agron zice că face amor ca un zeu şi Nasir râde, că ar fi vorbe dulci, spuse la băutură sau atunci când acelaşi Agron spune că s-ar bate cu un zeu pentru el, iar Nasir se amuză din nou, de parcă ar vrea să spună că Agron spune prostii, că ar vorbi în glumă.

tumblr_mlgoluYweF1qkzwfeo2_250
Nu ştiu dacă crucificarea l-a adus pe Agron la sentimente mai bune faţă de Jupiter, dar oricum, l-a legat definitiv de Nasir şi cred că la asta au contribuit şi ultimele cuvinte ale lui Castus.
Am citit pe unele site-uri că Agron ar fi profitat de Nasir, de faptul că el fusese body slave la un dominus, şi fiind pasiv Agron putea să şi-l facă iubit fără probleme. Nu cred asta, fiindcă la faza când cei doi se ceartă din cauza lui Castus, Nasir îi aminteşte că sunt amândoi liberi, că nu mai poartă colanul de sclav, deci a ales cu inima, nu l-a obligat nimeni să fie cu Agron. Dacă ar fi fost aşa, i-ar fi cedat cu uşurinţă lui Castus.
Cât despre Agron, poate că se uitase la ceilalţi sclavi goi, când era la Batiatus, în Blood and Sand, dar nu avusese nicio relaţie până la Nasir. Eu cred că l-a îndrăgit pentru curajului de a care Nasir a dat dovadă încercând să-l ucidă pe Spartacus şi a perseverenţei de a învăţa şi de a lupta alături de ceilalţi. Şi că iubea adevărul, el spunându-i lui Crixus despre Naevia, deşi Agron îi interzisese.
Abia la scena când Nasir îi spune lui Agron că locul lui este lângă el („My place is forever with you” ) mi-am dat seama la ce se refereau în episodul ” A place in this world”. Gen „Home is where the love is”… 🙂
Duro fusese un luptor stângaci şi Agron se văzuse nevoit să-l ajute la tot pasul.
S-a mai spus că episodul în care a fost crucificat Agron n-a fost difuzat în săptămâna Paştelui fiindcă ar fi sunat ca o blasfemie. Şi că Agron era singurul personaj care merita să moară. Şi Nasir. Îmi amintesc că nici LA PIOVRA nu s-a difuzat în Săptămâna Mare, din simplul motiv că nu se cădea să fie vizionat atunci. Iar dacă îi omorau şi pe cei doi, nu ştiu cine mai rămânea viu, în final.
S-a mai spus şi că relaţia Nagron este credibilă datorită chimiei dintre actori şi sunt de acord cu asta. Dan Feuerrigel chiar vorbea despre asta în interviurile sale. Şi Andy Whitfield a recunoscut că este multă chimie pe ecran între el şi Jay Courtney, graţie prieteniei dintre ei.
Cuplul Crixus-Naevia şi povestea lor sunt minunate, dragostea care nu i-a părăsit şi faptul că au trecut peste atâtea greutăţi ca să fie împreună. Îmi pare rău că au murit. Oricum, ea n-ar mai fi putut trăi mult după moartea lui.
Mi-a plăcut când Agron i-a mulţumit Naeviei şi când a salvat-o de la viol. „Gratitude” a rămas un fel de însemn al fanilor serialului.
Gannicus e un nebun şi jumătate şi îl ador. :X Cu Saxa, cu Sybil şi cu toate femeile lui, cu băutura şi cu luptele în arenă.
Îmi place felul cum îşi instruieşte oamenii Spartacus, puterea pe care o deţine asupra maselor, cum stau toţi cuminţi şi-l ascultă ochi şi urechi. Faza cu vânzătorul de carne de cal şi folosirea acelui sceptru roman ca armă au fost geniale. Păcat că nu n-a putut-o iubi pe Mira aşa cum merita.
Îmi pare rău că nu sunt şi clipuri cu Simon Curtis şi nu prea înţeleg motivul.
images

SUPERNATURAL (2005) – 8,8. Mi-a spus despre el o prietena, despre Destiel, dar mi s-a părut aiurea ca fanii săşi dorească un cuplu dintre un om şi un înger. Am început cu seria a 5-a şi pe urmă, am luat restul sezoanelor. Mi-aş dori să nu se termine niciodată acest serial. Îl ador pe Crowley şi-mi pare rău de Kevin şi vampirul care-l ajutase pe Dean în purgatoriu. Îmi plac Comic-Con-urile şi mă bucur că actorii nu sunt foarte serioşi acolo, ci la fel de nebunatici ca în film.
Nici nu ştiam de coverul celor de la Talisman al melodiei „Frozen” şi nici de Poets of the Fall. Bineînţeles că le-am avut ca ringtonuri. 🙂
0

Terra ribelle – e telenovelă, dar cuplul Andrea/Elena m-a fascinat, iubirea lor ce creştea cu trecerea anilor. L-am văzut la tv şi l-am revăzut pe net.
http---makeagif.com--media-3-29-2014-4XHYGb

Mi s-a părut prea lung ALEXANDER THE GREAT şi nu am reuşit niciodată să-l văd întreg. Colin Farrel arată ciudat cu părul blond, îl prefer în Minority report, pe când Jared Leto în Hephaistion e adorabil.
Scenele Alexander-Hephaistion şi cele Alexander-Roxana, pe lângă cele ale bătăliilor sunt cele mai bune din tot filmul. M-a şocat moartea lui Alexander. Oricum, un film adorabil.
images (4)
http---makeagif.com--media-3-29-2014-LwdCcQ

INTERVIEW WITH THE VAMPIRE(1994) – 7,4, eu as fi vrut 9. Filmul meu preferat din toate timpurile. :X Eye candy. Mai întâi, am scris nişte fan fictions pe baza imaginilor prezentate la premiile Oscar, apoi am citit cartea şi mai târziu am văzut filmul. Am un dosar cu scenariul lui, din poze şi replici printate şi sound-ul filmului pe casetă audio, fiindcă nu puteam să văd filmul decât pe casetă video închiriată şi nu puteam închiria prea des. Ce era clar era faptul că nu mă puteam sătura de film. Cred că l-am văzut de peste 10 ori.
From_Internet_2 (00-02-49.002)
DORIAN GREY (2009) – 6,3 ?? M-a fascinat mult timp. M-a speriat rău când l-a omorât pe Basil. Şi mi-a plăcut Basil-Dorian, chiar dacă acesta îl minţea ca să-şi ascundă secretul. :X Genial!
FARINNELI (1994) – 6,9. Nu-mi prea plac filmele de genul acesta, la început, chiar am refuzat să-l văd, dar apoi m-a fascinat şi el. De fapt, a început cu scena când Carlo se întrecea cu un altul la cântat şi mi s-a părut atât de puerilă faza că n-am mai putut urmări filmul. Dar m-a atras drama lui Carlo şi chinul lui Ricardo care nu-şi putea definitiva opera.
redemption (00-03-29.080)

Lasă un răspuns

