Proză scurtă format electronic, ianuarie 2014

În august 1965, când The Beatles au lansat albumul „Help”, John Lennon spunea într-un interviu că acest strigăt de ajutor era, de fapt, o nevoie reală, „I was actually criyng out for help”. Cred că acelaşi lucru voiam să fac şi eu când am scris început să scriuCercul vieţii.; treceam printr-o perioadă mai ciudată, depresivă şi mi-am dorit să pot muri şi renaşte prin moartea, respectiv „întinerirea” Alinei Alexandra.
Buna mea prietenă, Mirabela Bendea a fost încântată de ideea mea şi am decis să continuăm proza împreună. :X Şi a ieşit o lectură destulă de plăcută, după părerea mea. So, enjoy! 😉

Lasă un răspuns

