Nuvelă format electronic, octombrie 2013

Întunericul sinelui, part 1.
Povestea aceasta s-a născut dintr-un fanfiction fantesy-comedy, pe care l-am scris în colaborare cu o bună prietenă de-a mea, Raluca Românică. Ea începuse să scrie o povestire despre un vânător de vampiri, numit Dean ( în lucrarea mea, Starkane) care se îndrăgostea de o fata vampir, Violet. Până aici, era o poveste gen Twilight. Dar am venit eu cu un personaj, Darkmound şi de acolo, povestea a luat alt curs. Şi am scris împreună două fanficuri. În cele din urmă, mi-am luat personajul şi am scris altă poveste pentru el. Aşa s-a născut „Dark Inside”.

În prima parte, Darkmound, care se poartă prea copilăreşte pentru situaţia lui, fiindcă nu vrea s-o accepte, discută cu îngerul său păzitor, acum fiind amândoi în iad. Angel vrea să-l ajute, dar cum Dark nu cooperează, îngerul îi promite că-l va plimba prin toate cercurile iadului până ce bărbatul va înţelege cum stau lucrurile.

Un comentariu la “Nuvelă format electronic, octombrie 2013

  1. Pingback: Ce povestiri am mai citit #12 | Assassin CG

Lasă un răspuns

