Topul nuvelelor anului 2012

Am folosit prozele cu mai mult de o parte, din revistele Suspans, Revista de Suspans, Nautilus şi Gazeta Sf. Majoritatea le-am descoperit în paginile revistelor pe care le citesc şi în care public, cea a Teodorei Matei mi-a atras atenţia după ce am citit despre ea în recenzii. De fapt, nu am intenţionat să fie un top, fiindcă atunci toate prozele ar merita locul fruntaş. Iar felul cum le-am enumerat nu este cel calitativ, eu nefiind în măsură să critic, ci doar ordinea preferinţelor proprii.
Prozele care sunt continuări, dar poartă alt titlu, le-am considerat „serii.”

10. „David” de Ionuţ Buda

9. „Sânge, lacrimi şi aur” de James R. Blaisse

8. „Surplusuri” de Nicolae Cornescian
şi
„Zodie Mielului” de Mihai Hafia-Traista

7. „Cealaltă femeie” de Nicolae Cornescian
şi
„Spune-mi Abandon” de James R. Blaisse

6. „Exo, carte de bucate” de Eugen Lenghel
şi
„Stăpânul castelului” de Teodora Matei

5. „Giulgiul de nisip” de Teodora Gheorghe
şi
„Extreme” de Nicolae Cornescian

4. „Căderea” de Gabriela Voicu

3. Seria „Nopţi în Tenebre” – „Ecouri din trecut” şi „Piatra din Abis” de Paul D. Adrian

2. Seria „Lambru” – „În zori, pădurea era albastră… ” , Pentru toate comorile iadului şi „În urma lor, doar flăcările” de Cătălina Fometici

1. Seria „Mirtuman” – Mirtuman şi Uluyan Taşlar – Pietrele care urlă de Alin Dărânga

2 comentarii la “Topul nuvelelor anului 2012

Lasă un răspuns

