Nuvelă format electronic, decembrie 2012

Uniţi în moarte. N-am intenţionat scrierea unui basm, de aceea nu am detaliat etapele obişnuite ale poveştii. Lupta cu dragonul, cu vrăjitoarea sau agonia prinţesei erau evenimente prea comune şi utilizate în majoritatea basmelor. Ce mă interesa pe mine era să aduc povestea din spatele poveştii, din acest motiv am trecut rapid peste evenimente, păstrându-le ca pe o bază o lucrării. Povestea pe care voiam s-o aduc este cea din prezent, sfârşitul călătoriei.
Cât despre pasiunii vrăjitoarei, credeam că se va înţelege din text, odată ce am spus că niciun bărbat nu supravieţuia în dormitorul ei. M-am inspirat din legenda oraşului Ys, unde exista o prinţesă care îşi sufoca amanţii cu perna. Am preferat să nu intru în detali, dacă ea făcea acest gest înaainte sau după consumarea actului amoros, dar şi aici se putea înţelege, fiincă am spus că prinţul a reuşit s-o îmblânzească ( şi aici mă gândesc la scorpia marelui Will ) şi chiar să aibă un copil cu ea.

Un prinţ, o prinţesă, un alfel de poveste.

2 comentarii la “Nuvelă format electronic, decembrie 2012

  1. Textul tău nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor tale. În loc să scrii povestea din spatele poveștii ai lăsat impresia de superficialitate. Efortul tău narativ a fost subminat de alegerile pe care le-ai făcut despre ce să incluzi și ce să nu incluzi în text.

Lasă un răspuns

