Revista de Suspans, nr. 1

Extreme 1 de Nicolae Cornescian mi/a amintit de un Total Recall. Revenindu-şi dintr-un probabil accident, eroul se vede în pielea unui amnezic ce nu-şi aminteşte nici de soţia, nici de fiica sa. Totuşi, Lara numele copilei parcă îi sună într-un anume fel. Plimbăndu-se, găseşte la standul de ziare o revistă în care citeşte o povestire al cărei personaj este o femeie pe nume Elza. Îşi dă seama că povestea e reală şi chiar ştie unde e femeia aceasta; culmea, Elza nu-l cunoaşte, dar are o fiică ce se numeşte tot Lara şi care a scăpat cu bine dintr-un accident. Povestea aceasta m-a lăsat în suspans, abia aştept să citesc continuarea!!! 🙂 De citit.

Am citit cu mult interes fragmentul din Amintire de la Paris de Eugen Ovidiu Chirovici şi mi-aş dori să pot citi continuarea. 🙂

Phaedra de Cătălina Fometici, proza completă. 🙂 Minunată.

Scrum de A.R. Deleanu. Ig are coşmaruri. Sau poate că totul este real. Mi-a plăcut la nebunie această povestire. Mă întreb dacă băieţelul din final este tot Ig, copil fiind, sau asta se petrecea acum cu altă persoană şi bietul Ig era în vreun spital de nebuni… De citit.

Sus, într-o cameră de hotel de Florin Irimia este multă mai scurtă decât mi-aş si dorit, dar cred ca dacă ar fi continuat, şi-ar fi pierdut din… perfecţiune. 🙂 Puţin umor, puţin mai mult suspans, probabil un horror doar închipuit însă. Foarte tare! 😉 La început, mi-a amintit de Room 1408, faza cu telefoanele, dar introducerea autorului ca erou principal, conferă unicitate poveştii.

Proprietarul de Raluca Băceanu este continuarea Misterelor de la 417 D, o proză despre care autoarea ne-a amintit ceva anterior. (că se va întoarce la personajul Robert Stănescu). Poliţistul îi cere ajutorul într-un caz de crime în serie.

Pe undele Istriei de Alexandra Niculae e un horror în toată regula. 🙂 E vorba de el care s-a îndrăgostit de un aparat de radio vechi, marca Istria şi de ea, căreia i s-a spus că va fi mireasă, când hârbul va funcţiona din nou, încearca să facă aparatul să funcţioneze. Dar nu bănuieşte că el e gata s-o sacrifice chiar pe ea pentru a da viaţa maşinăriei… Wow! 😉

Praf scânteietor şi filamente de Diana Alzner este un horror minunat. Angela îşi ţine soţul sechestrat într-o anexă, crezându-l nebun, fără a bănui că doctorul chiar avea dreptate asupra molimii prin care se voia reducerea numărului populaţiei.

Un crâmpei de lumină de Lena Kart. Caleb devine eroul satului, după ce mulţumită lui, este descoperit şi omorât un strigoi. Buna. 😉

Povestea Umbrei de Elena Potocean îmi pare o poveste sensibilă. Mi-a plăcut, mai ales ultimul paragraf. 🙂

Scurtă întâlnire este o proză delicoasă, semnată de seniorul Liviu Radu. Recunosc, spre ruşinea mea, că este prima lucrarea a domniei sale pe care o citesc. De citit neapărat!! 🙂

Lady A de Ioana Cătălina Dorojan este o poveste frumoasă, delicată. 🙂 Ea îşi aşteaptă logotnicul, plecat în război. Din nefericire, totul se petrece în mintea ei. Mi-a plăcut mult. 🙂

Secretul domnului Wally de Teodora Gheorghe demonstrează cu unele femei nu pt iubi decât… moarte. 😀 Wally e înebunit după Sylvia care râde de el, aşa că o sugrumă în podul casei sale. De citit!

4 comentarii la “Revista de Suspans, nr. 1

  1. Multumesc frumos! Este o ipostaza noua si ciudata pentru mine. M-am obisnuit prea tare in postura de „critic”, iar acum stau ca pe ghimpi sa nu care cumva sa-mi judece cineva copilasii literari 😀

Lasă un răspuns

