Notă

Schimbările ce se produc în lumea cinematografică sunt demne de luat în seamă. Şi mă refer la rolurile în care este distribuit în ultimul timp actorul John Cusack.

Îl ştiam ca pe un actor de comedie neagră, prima mea întâlnire cu el fiind în Point Blank, dar prestaţiile viitoare din Room 1408 şi mai noul 2012, m-au convins că e un actor complet, care poate juca deopotrivă şi comedie şi thriller.

Şi totuşi, m-a suprins să-l văd în distribuţia filmului The Raven. Şi atunci, am stat şi m-am gândit ce lipseşte din ecuaţia aceasta şi brusc, mi-am dat seama ce se întâmplă: cinematografia americană ne impune o altă figură actoricească pentru poziţia de dark hero.

Sincer, eu m-am obişnuit cu carismaticul Johnny Depp şi au fost câteva filme super-bune care au menţinut senzaţia că despre el e vorba. Şi mă refer la The Ninth Gate, From Hell, Secret Window şi chiar Sweeney Todd

Imagine

Un alt actor care se potriveşte imaginii, în viziunea mea, este Keanu Reaves, cel din Constantine.

John Cusack – Poe?… În fond, de ce, nu? Eu abia aştept să văd filmul. 🙂

 

The Raven – John Cusack

Lasă un răspuns

