Legătură

Diafanitate

M-am inspirat dintr-un articol al domnului Oliviu Crâznic, unde spunea despre zburătorul zanzibarez, care atrage bărbaţii.
Oliviu Crâznic despre Incubus
Cel din lucrarea mea reuşeşte să-l amăgească pe prinşul Dax Ayan, îndepărtându-l de logotnica lui, prinţesa Rhea. După ce atât prinţul, cât şi prinţesa cad în mrejele zburătorului, acesta le spune că a fost un test peste care au trecut.

Pe vremea când am scris povestirea încă citeam fan ficuri yaoi, de aici vine tema homosexualităţii şi a infidelităţii. Am vrut să scriu un final alternativ pentru această lucrare, în care protagoniştii sunt despărţiţi, drept pedeapsă, dar am renunţat.

Lasă un răspuns

